1. Yleistä
1.1 Nämä käyttöehdot (jäljempänä “Ehdot”) säätelevät Wonaco Casinon (“Me”, “Yhtiö”) tarjoamien verkkopalveluiden ja -sisällön käyttöä.
1.2 Rekisteröitymällä, käyttämällä tiliäsi tai pelaamalla Wonaco Casinon pelejä (“Sinä”, “Käyttäjä”, “Pelaaja”) hyväksyt nämä ehdot sitovasti. Jos et hyväksy ehtoja, et voi käyttää palveluitamme.
1.3 Varaamme oikeuden muokata näitä Ehtoja milloin tahansa. Mahdolliset muutokset astuvat voimaan heti, kun ne julkaistaan virallisilla verkkosivuillamme. On pelaajan velvollisuus seurata ehtojen päivityksiä.
2. Rekisteröityminen ja Pelitilin Avaus
2.1 Ikäraja
- Palvelujamme saavat käyttää vain täysi-ikäiset (vähintään 18-vuotiaat) tai muutoin lain salliman ikärajan täyttäneet pelaajat. Varaamme oikeuden vaatia henkilöllisyystodistuksen esittämistä iän varmistamiseksi.
2.2 Yhden tilin sääntö
- Yhdellä henkilöllä saa olla Wonaco Casinolla vain yksi käyttäjätili. Mahdolliset kaksoistilit voidaan jäädyttää tai sulkea, ja olemme oikeutettuja perimään takaisin niissä saatuja etuja/voittoja.
2.3 Henkilötietojen oikeellisuus
- Pelaajan antamien tietojen tulee olla paikkansapitäviä ja ajantasaisia (nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero, syntymäaika, jne.). Mikäli havaitsemme puutteita tai vääriä tietoja, voimme keskeyttää palvelun ja vaatia lisäselvityksiä.
2.4 KYC-prosessi (Tunne asiakkaasi)
- Rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen estämiseksi (AML) sekä alaikäisten pelaamisen ehkäisemiseksi voimme edellyttää henkilöllisyystodistusten, osoitetodistusten tai maksutapatodistusten toimittamista. Jos asiakirjoja ei toimiteta, tili voidaan sulkea tai rajoittaa.
3. Talletukset, Nostot ja Maksutapahtumat
3.1 Rahansiirtomenetelmät
- Talletukset ja nostot tehdään verkkosivuillamme näkyvien maksutapojen kautta (esim. luottokortit, verkkopankki, nettilompakot). Mahdolliset käsittelykulut, minimi- ja maksimirajat ovat eriteltynä maksusivullamme.
3.2 Nostopyynnöt ja Viiveet
- Pyrimme käsittelemään nostopyynnöt kohtuullisessa ajassa (yleensä 1–3 arkipäivää), mutta emme vastaa pankki- tai maksupalveluntarjoajan mahdollisista viiveistä.
- Nostoja saatetaan rajoittaa, jos KYC-tarkistusta ei ole saatettu loppuun tai jos epäilemme vilpillistä toimintaa.
3.3 Epäilyttävät Tapahtumat
- Kaikki epätavalliset tai suuret tapahtumat voidaan tarkastaa AML-politiikkamme mukaisesti. Varaamme oikeuden keskeyttää maksun ja tarvittaessa ilmoittaa tapahtumasta viranomaisille.
4. Pelien Säännöt ja Palvelun Käyttö
4.1 Pelien Rehellisyys
- Tarjoamme useita kasinopelejä (kolikkopelit, pöytäpelit, live-kasino jne.). Jokainen peli toimii sääntöjen ja satunnaislukugeneraattorin (RNG) mukaisesti.
- Voittojen todennäköisyydet ja pelikohtaiset säännöt ovat nähtävissä pelikohtaisissa ohjeissa.
4.2 Rajoitukset ja Käyttökatkot
- Voimme tilapäisesti estää tai rajoittaa pelien käyttöä huolto- ja päivitystoimien takia. Pyrimme tiedottamaan pelaajia etukäteen, mutta emme vastaa käyttökatkojen aiheuttamista haitoista.
4.3 Virheet ja tekniset häiriöt
- Mikäli palvelussa ilmenee teknisiä virheitä (esim. yhteyskatko, virheelliset kertoimet, katkenneet pelikierrokset), pyrimme palauttamaan tilanteen loogiseen tilaan tai hyvittämään panokset. Emme kuitenkaan vastaa laitteistasi, nettiyhteydestäsi tai kolmansien osapuolien aiheuttamista ongelmista.
5. Bonus- ja Kampanjaehdot
5.1 Erilliset säännöt
- Jokaisella bonuksella, kampanjalla tai tarjouksella voi olla omat erityisehdot (kierrätysvaatimukset, voimassaoloaika, jne.). Pelaaja on itse velvollinen lukemaan nämä ehdot.
5.2 Bonusten väärinkäyttö
- Jos havaitsemme, että pelaaja yrittää hyötyä kohtuuttomasti (esim. usean tilin hyödyntäminen samaan bonukseen, “collusion”), voimme mitätöidä bonuksen tai sen pohjalta saadut voitot sekä sulkea tilin.
5.3 Tarjousten muuttaminen
- Voimme milloin tahansa muuttaa tai peruuttaa kampanjan tai bonuksen, mikäli se on tarpeen teknisistä, laillisista tai liiketoiminnallisista syistä.
6. Vastuullinen Pelaaminen
6.1 Pelirajat
- Talletus-, tappio- ja aikarajoitusten asettaminen on mahdollista omalta pelitililtäsi. Suosittelemme lämpimästi näiden työkalujen käyttöä pelihaittojen ehkäisemiseksi.
6.2 Itse-estot
- Voit asettaa tilillesi määräaikaisen “time-outin” tai pysyvän eston. Tänä aikana et voi tehdä talletuksia tai pelata. Lisätietoa on kohdassa Vastuullisen pelaamisen -politiikka.
6.3 Alaikäisten suoja
- Palvelu ei ole käytettävissä alle 18-vuotiaille (tai lainsäädännön mahdollisen korkeamman ikärajan alittaville). Teemme satunnaisia ikätarkistuksia (KYC).
7. Tietosuoja
- Käsittelemme henkilötietoja noudattaen tietosuojalakeja (GDPR) ja sisäistä Tietosuojakäytäntöä. Lue tarkemmat tiedot [Tietosuojakäytännöstämme].
8. Petokset, Rahanpesu ja Laiton Toiminta
- Pidätämme oikeuden jäädyttää pelitili ja takavarikoida varat, mikäli epäilemme laittomuutta (rahanpesu, petos, vilppi).
- Mikäli tarvittavaa selvitystä ei toimiteta pyydettäessä, voimme ilmoittaa asiasta viranomaisille.
9. Vastuunrajoitukset
9.1 Palvelun toimivuus
- Emme takaa, että palvelu on aina keskeytyksetön tai virheetön. Vastuu on rajattu omien järjestelmiemme normaaliin hallintaan.
9.2 Epäsuorat vahingot
- Emme vastaa epäsuorista tai välillisistä vahingoista (kuten ansionmenetykset) aiheutuneista kuluista, jotka johtuvat palvelun tai sivuston käytöstä tai sen estymisestä.
10. Voimassaoleva Laki ja Riidanratkaisu
10.1 Sovellettava laki
- Näihin ehtoihin ja Wonaco Casinon palvelujen käyttöön sovelletaan Suomen lakia. Mahdolliset riidat käsitellään Suomen tuomioistuimissa, ellei pakottava lainsäädäntö toisin määrää.
10.2 Asiakaspalvelu ja valitukset
- Suosittelemme ensin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme riitatilanteen ratkaisemiseksi.
- Ellei yhteisymmärrystä saavuteta, pelaajalla on oikeus kääntyä kuluttajariitalautakunnan tai mahdollisesti EU:n verkkovälitteisen riidanratkaisualustan (ODR) puoleen.
11. Yhteystiedot
- Wonaco Casino